FAQ
PLAATS MIJN BESTELLING
IK WEET MIJN GEBRUIKERSNAAM/WACHTWOORD NIET MEER.

Uw login is gemakkelijk te vinden: het is uw e-mailadres. Om uw wachtwoord op te vragen, klikt u bovenaan de homepage op "Mijn account" en vervolgens op "Wachtwoord vergeten". Vul uw e-mailadres in en wij sturen u per e-mail een nieuw wachtwoord. U krijgt dan toegang tot uw account en kunt uw wachtwoord personaliseren in de rubriek "Mijn persoonlijke gegevens".

HOE WIJZIG IK MIJN ACCOUNTGEGEVENS?

Identificeer u op uw "Mijn account" ruimte met uw e-mail adres en wachtwoord, u kunt dan de informatie in uw account wijzigen. U vindt in het keuzemenu onder uw account "mijn bestellingen", "mijn adressen", "mijn gegevens wijzigen", "uitloggen". In de rubriek "mijn adressen" kunt u te allen tijde uw leverings- en/of factuuradres wijzigen. In wijzig "mijn gegevens" uw wachtwoord.

WAAR IS MIJN WINKELMANDJE?

Uw winkelmandje bevindt zich bovenaan de homepage. Wanneer u op "Mijn mandje" klikt, komt u onmiddellijk in het gedetailleerde overzicht van uw mandje terecht.

HOE VOEG IK ARTIKELEN TOE AAN MIJN WINKELWAGEN?

Klik op de artikelen die u leuk vindt, en u komt automatisch op de productkaart van het artikel, waar u de opties voor maat en kleur en de hoeveelheden moet selecteren. Klik vervolgens op de knop "In winkelwagen" en uw artikel wordt automatisch aan uw winkelwagen toegevoegd. U kunt vervolgens doorgaan met uw bestelling door in te loggen of besluiten om verder te winkelen op de site. U kunt te allen tijde uw winkelwagen raadplegen via de bovenkant van de homepage.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING PLAATSEN?

U kunt uw bestelling 24 uur per dag, 7 dagen per week online plaatsen.

Het bestelproces bestaat uit 6 opeenvolgende stappen:

- duidelijk de gekozen producten identificeren met de opties van kleuren, maten, ... aangegeven op de website ECOSHOP.EDENRED.BE

- geef de gevraagde hoeveelheden per product aan

- zich identificeren door uw strikt persoonlijke login en paswoord in te geven, of door alle informatie te verstrekken die gewoonlijk vereist is voor de online registratie;

- duidelijk de informatie te vermelden die nodig is voor de levering. Dit betreft met name het precieze leveringsadres alsook de eventuele toegankelijkheidsbeperkingen van de leveringsplaats (gebouw, verdieping, digicode ...);

- de gekozen leveringswijze aangeven;

- de algemene verkoopsvoorwaarden lezen en aanvaarden; ten slotte de gekozen betalingswijze aangeven.

Zodra u de betalingswijze hebt gekozen, kunt u overgaan tot de betaling van uw bestelling op de beveiligde interface, waarmee u uw bestelling kunt valideren en bevestigen.

IS HET MOGELIJK OM EEN CADEAUVERPAKKING TE HEBBEN?

Wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling te personaliseren met een woord dat wij van u toevoegen op een speciaal daarvoor gemaakte kaart. Laat gewoon een berichtje achter wanneer u uw bestelling plaatst en wij zorgen voor de rest. Wij doen niet aan cadeauverpakking als zodanig, maar aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice en wij zullen graag oplossingen vinden om uw beste bondgenoot te zijn voor uw mooiste geschenken.

IK HEB EEN FOUT GEMAAKT EN WIL MIJN HUIDIGE BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN. IS DIT MOGELIJK?

Dit hangt af van de status van uw bestelling. Als uw bestelling al de status "in behandeling" heeft, kunnen wij deze niet wijzigen.

Voor alle andere verzoeken kunt u contact opnemen met de klantenservice, met uw bestelnummer en de referentie van uw product(en) 

HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING IS VERWERKT?

Na validatie van uw bestelling en de beveiligde betaling wordt u een bevestigingsmail gestuurd. Dit is een samenvatting van uw bestelling met de aard, de hoeveelheid, de prijs van de gekozen producten, de betalingswijze en het leveringsadres.

Als u de e-mail ter bevestiging van uw bestelling niet ziet, controleer dan uw spam.

KAN IK DE DETAILS VAN MIJN BESTELLING VINDEN?

U vindt de status van uw oude bestellingen in uw account onder het kopje "Mijn bestellingen". De details staan daar niet beschreven. Als u deze informatie wilt opvragen, neem dan contact op met de klantenservice

BETALING EN LEVERING
WELKE BETALINGSMETHODEN WORDEN GEACCEPTEERD DOOR EDENRED.ECOSHOP?

EDENRED.ECOSHOP biedt u online betaling via Ticket ecochèque EDENRED, Ticket compliment EDENRED, bancontact en PAypal.

WAT ALS IK NIET KAN BETALEN MET MIJN ECOCHEQUES?

Controleer of uw ecocheques geldig zijn en of u de juiste ecocheque-betalingsmethode hebt geselecteerd.

Controleer ook het resterende saldo op uw kaart, rekening houdend met uw leveringskosten.

Als uw probleem aanhoudt, neem dan contact op met uw EDENRED ecocheque uitgever om er zeker van te zijn dat er geen technische problemen zijn met uw EDENRED ecocheque kaart.

U kunt ook de gebruikelijke betaalmiddelen gebruiken.

IK WIL EEN DEEL VAN MIJN BESTELLING BETALEN MET MIJN CREDITCARD EN HET ANDERE DEEL MET MIJN ECOCHEQUES.

Na het valideren van uw bestelling, selecteert u uw betalingswijze "Ticket écochèques EDENRED" of "Ticket compliments EDENRED".

U komt op de betalingspagina, selecteer de tickets die u wilt gebruiken. Log in op uw "MY Edenred" account met uw login en paswoord gekoppeld aan uw "MY Edenred" account. Zodra u betaald heeft met ecocheque, wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina waar u de tweede betaalmethode kunt selecteren. Selecteer bancontact of paypal en u wordt doorgestuurd naar de pagina van een van deze 2 opties.

Zodra uw 2 betalingen geregistreerd zijn, wordt uw bestelling in aanmerking genomen en wordt uw bestelling met de grootste zorg voorbereid door onze teams.

HET SALDO VAN MIJN BESTELLING WERD GENOMEN VAN MIJN BANCONTACT KAART EN NIET VAN MIJN EDENRED ECOCHEQUES KAART.

Neem contact op met onze klantendienst om na te gaan hoe u het best te werk gaat.

KAN IK EEN GELDTERUGGAVE KRIJGEN VOOR EEN BESTELLING DIE IK MET MIJN ECOCHEQUES HEB GEPLAATST?

Het ecocheque betalingssysteem staat geen terugbetaling in contanten toe, u ontvangt een waardebon voor de waarde van uw aankoop, te gebruiken bij ENDENRED.ECOSHOP die een jaar geldig is.

MIJN BESTELLING IS NIET GESCHIKT VOOR MIJ WAT MOET IK DOEN?

Als u niet tevreden bent met een bestelling heeft u 14 dagen de tijd om contact op te nemen met onze klantenservice

Leg duidelijk uit wat het probleem is met uw bestelling, met vermelding van uw bestelnummer en het product of de producten die u niet bevallen.

Let op: EDENRED.ECOSHOP neemt geen hygiëneartikelen terug die geopend zijn, noch artikelen die beschadigd of zonder originele verpakking zijn teruggestuurd en die in perfecte staat verkeren voor wederverkoop. Voor meer informatie kunt u de algemene verkoopvoorwaarden onderaan de homepage van EDENRED.ECOSHOP raadplegen of contact opnemen met onze klantendienst

EEN OF MEER PRODUCTEN IN MIJN BESTELLING ZIJN GEBROKEN/BESCHADIGD AANGEKOMEN, WAT MOET IK DOEN?

Neem binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact op met onze klantenservice "SUPPORT-ECOSHOP@BE.EDENRED.INFO" en vermeld daarbij welk(e) product(en) in uw bestelling kapot of beschadigd is/zijn en uw bestelnummer.

met vermelding van welke product(en) in uw bestelling kapot of beschadigd is/zijn en uw ordernummer.

Ook vragen wij u duidelijke foto's van uw artikel(en) bij te voegen.

In geval van geringe of nutteloze redenen, zullen wij een artikel dat als beschadigd of gebroken wordt beschouwd niet terugbetalen of opnieuw verzenden zoals vermeld in de algemene verkoopvoorwaarden artikel 14.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN BESTELLING WORDT VERZONDEN?

In principe wordt elke bestelling die voor 11 uur 's ochtends wordt geplaatst dezelfde dag nog verwerkt. De verwerkings- en voorbereidingstijd van een bestelling kan echter langer zijn, afhankelijk van de artikelen, en kan 1 tot 2 werkdagen in beslag nemen. Zodra uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u een bevestigingsmail, waarin u rekening kunt houden met de levertijden van de aangekondigde vervoerders.

In het geval van een bestelling die zowel een of meer niet beschikbare producten als een of meer beschikbare producten bevat, verzenden wij de bestelling zodra wij alle producten waaruit de bestelling bestaat, hebben ontvangen. Indien u de onmiddellijk beschikbare producten zo snel mogelijk wenst te ontvangen, raden wij u aan deze artikelen in een specifieke afzonderlijke bestelling te isoleren.

HOE KAN IK DE STATUS VAN MIJN PAKKET TE WETEN KOMEN?

Zodra uw pakket onze logistieke zone heeft verlaten, ontvangt u een e-mail van onze leveringspartner waarin staat op welke dag uw pakket wordt geleverd.

Als u de leveringsbevestiging niet ziet, controleer dan uw spam.

Als u geen leveringsbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice 

IK HEB MIJN PAKKET NIET ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Controleer uw e-mail en mailbox om te zien of u een bericht hebt ontvangen dat uw pakket op u wacht bij een pakketwinkel bij u in de buurt.

Als u geen bericht hebt ontvangen dat uw pakket is afgeleverd bij een pakketwinkel, neem dan contact op met onze klantenservice 

IK HEB EEN E-MAIL ONTVANGEN DAT MIJN PAKKET IS AFGELEVERD MAAR IK HEB NIETS ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Controleer of uw pakket niet in de buurt van uw huis ligt of bij een buurman is afgegeven.

Controleer ook of u een e-mail hebt ontvangen van onze vervoerder met de mededeling dat uw pakket op u ligt te wachten in een pakketwinkel.

Vergeet niet uw spam te controleren.

Als u nog steeds geen antwoord hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice

HOE NEEM JE CONTACT OP MET DE KLANTENSERVICE?

Stuur een e-mail en wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.

WAAR ZIJN DE ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN TE VINDEN?

U kunt onze algemene verkoopsvoorwaarden raadplegen onderaan de pagina op de homepage van onze website EDENRED.ECOSHOP.BE

U BLIJ BENT MET UW BESTELLING EN HET ONS WILT LATEN WETEN?

Contacteer ons op onze klantendienst wij verwelkomen uw vriendelijkheid met groot genoegen.